Vrácení a výměna
Postup a podmínky vrácení zboží v internetovém obchodě
Pokud by zboží dobré jakosti neodpovídalo vzhledu, pak kupující může do 14 dnů od převzetí zboží (bez započtení dne doručení) vydat náhradu. Náhrady jsou prováděny na základě žádosti.
Zboží s dobrou kvalitou je akceptováno pro návrat pouze tehdy, pokud:
– výrobek nebyl používán (žádné stopy vykořisťování);
– výrobek si uchoval svou prezentaci, spotřebitelské vlastnosti a značky;
– zboží si uchovalo původní (tovární) obal, který je neporušený, neporušený a nepoškozený;
– zboží prodávané v sadě je také vráceno do soupravy;
– uložil dokumentaci týkající se výrobku, bez něhož je použití zboží nemožné (záruční list, cestovní pas, návod k použití).
Pokud produkt nesplňuje stanovené požadavky, prodávající má právo odmítnout vrácení. V takovém případě prodávající vrátí zboží kupujícímu přepravní společnosti (na základě volby prodejce) dobírkou. Spolu se zbožím se kupujícímu zašle písemný osvědčení a uvede důvod odmítnutí.
Kupující není oprávněn odmítnout zboží dobré jakosti, které má jednotlivě vymezené vlastnosti, jestliže uvedené zboží může být použito výhradně spotřebitelem, který je získává. Seznam produktů pro individuální použití: popelníky, šperkovnice, krabičky
Chcete-li vrátit peníze, potřebujete:
1. Zboží v původním (výrobním) balení spolu s dokumentací související s ním musí být zabaleno v dodatečném balení, které zajišťuje bezpečnost a spotřebitelské vlastnosti zboží během přepravy.
2. Zboží vrátit do kanceláře internetového obchodu.
Při návratu do internetového obchodu pomocí vlastních zdrojů je nutné kontaktovat kancelář internetového obchodu „název obchodu“ na adrese: (naše adresa: Vega Line s.r.o Magístrů 1544/14 Praha 4 Michle )
3. Vyplňte „žádost o vrácení peněz“.
4. Pošlete vyplněné a podepsané prohlášení (naskenované nebo vyfotografované ve vysoké kvalitě, které vám umožní snadno analyzovat písemný text) na (e-mailovou adresu) s uvedením předmětu písmena „IM-XXXX return of funds“, kde IM-XXXX je číslo objednávky na internetu v obchodě.
Vážení zákazníci, prosím, vyplňte žádost pečlivě a čitelně! Správně vyplněná aplikace minimalizuje čas pro vrácení finančních prostředků.
Žádost o vrácení daně bude posouzena do deseti dnů ode dne obdržení vráceného zboží prodejci. Pokud prodávající přijme kladné rozhodnutí o návratu, bude hodnota zboží převedena podle údajů, které kupující uvedl v žádosti o vrácení. Načasování připsání peněžních prostředků na účet kupujícího závisí na vnitřních předpisech banky.
Vrácení zboží prodávajícímu je prováděno na náklady kupujícího. Při vrácení zboží dobré kvality se kupujícímu vrátí pouze náklady na zboží, náklady na dopravu se nevrací.
Vraťte zboží nedostatečné kvality
Návrat zboží nedostatečné kvality: s nedostatkem, vadou nebo poruchou výrobní povahy – se provádí během záruční lhůty pro zboží.
Chcete-li vrátit peníze, potřebujete:
- Vyplňte „žádost o kontrolu kvality zboží“
- Fotografujte obecný pohled na produkt a závadu / závadu z nejméně dvou různých úhlů (3-4 fotek) ve vysoké kvalitě. Správce internetového obchodu má právo požadovat další fotky.
- Zasílejte dokumenty potvrzující platbu a příjem zboží, záruční kartu, fotografie, vyplněnou a podepsanou přihlášku (naskenovanou nebo vyfotografovanou ve vysoké kvalitě. Která umožňuje snadné rozbor písemného textu) na (e-mailovou adresu) s uvedením předmětu písmena „IM-XXXX kontrola kvality produkt „, kde IM-XXXX je číslo objednávky v internetovém obchodě.
Při odesílání fotografií je třeba mít na paměti, že po převzetí zboží od kupujícího se dále kontroluje. Identifikace nedostatků během prohlídky, které se na fotografiích nezobrazují, může ovlivnit rozhodnutí prodávajícího vrátit zboží.
- Žádost o kontrolu kvality zboží bude přezkoumána do 7 dnů. Na základě výsledků kontroly jakosti zboží (odborné znalosti) bude výsledek šeku odeslán kupujícímu na e-mailu – dopis o přijatém rozhodnutí (buď o vrácení nebo o odmítnutí vrátit se).
Pokud se prodávající rozhodne odmítnout vrátit, bude odmítnutému dopisu zaslán také kupujícímu na poštovní adresu uvedenou v žádosti.
Pokud prodávající přijme kladné rozhodnutí o návratu, musíte:
Zboží vrátit do původního (originálního) obalu s dokumentací související s produktem (pokud je obal a dokumentace uloženy) do skladu v internetovém obchodě.
- Vyplňte „žádost o vrácení peněz“.
- Pošlete vyplněné a podepsané prohlášení (skenované nebo vyfotografované ve vysoké kvalitě, které vám umožní snadno analyzovat písemný text) na (e-mailovou adresu) s uvedením předmětu písmena „IM-XXXX money back“, kde IM-XXXX je číslo objednávky na internetu v obchodě.
Vážení zákazníci, prosím, vyplňte žádost pečlivě a čitelně! Správně vyplněná aplikace minimalizuje čas pro vrácení finančních prostředků.
Do 3 dnů ode dne převzetí vráceného zboží prodejci bude jeho hodnota převedena podle údajů, které kupující uvedl v žádosti o vrácení zboží. Načasování připsání peněžních prostředků na účet kupujícího závisí na vnitřních předpisech banky.
V případě vrácení zboží vinou prodávajícího kupujícímu budou vráceny náklady na doručení a vrácení zboží (pokud existuje doklad potvrzující platbu vrácené dodávky).
Vyberte si nejvhodnější způsob vrácení zboží a zjistěte více o každém z nich, můžete e-mailem (shop@bronzsocha.cz) nebo telefonním číslem
(+420 773 182 683).
Způsob provozu správců internetových obchodů:
Denně od 10:00 do 16:30
Pondělí – pátek
Vezměte prosím na vědomí, že prohlížení a nákup zboží v kanceláři internetového obchodu je možné pouze po předchozí dohodě telefonicky (+420 773-182-683) nebo e-mailovou adresou (shop@bronzsocha.cz)